| Keusahawanan & Internet |

Program Keusahawanan E-Dagang

BERITA BAIK...!!! INGIN MENDAPATKAN EXTRA INCOME ???


Program Keusahawanan E-Dagang kami ini menawarkan peluang pendapatan harian yang mudah dan senang untuk diperolehi!


Pernahkah anda terfikir untuk memiliki perdagangan antarabangsa sendiri? Pendapatan berterusan walaupun ketika anda sedang tidur? Atau berkongsi satu usaha yang menguntungkan dengan rakan, teman dan keluarga daripada satu pelusuk dunia?


Jika Ya, sertailah PROGRAM KEUSAHAWANAN E-DAGANG kami ini . Program ini boleh membantu anda mencapai kesemua impian anda itu, dan lebih banyak lagi! Dengan gabungan pengaruh resapan Internet dan kuasa eksponen Rangkaian Pemasaran , Sistem Pemasaran perniagaan oleh syarikat yang kami wakili dan ceburi ini adalah salah satu daripada pemasaran e-dagang yang paling berkesan dan yang ke-2 terbaik di dunia hanya dalam tempoh 3 tahun beroperasi, serta menawarkan ahli-ahlinya peluang terbaik untuk meraih pendapatan lumayan dan realistik.


Perkembangan konsep perniagaan ini telah membantu mengubah kehidupan individu daripada segenap lapisan tanpa menghiraukan latar belakang, budaya, umur, tahap pendidikan atau ugama . Dan apabila anda menyertai kami sebagai rakan niaga baru, kami akan menunjukkan kepada anda bagaimana membina perniagaan e-dagang yang berkesan, dan menjana potensi pendapatan tanpa batasan.


Keistimewaan Program Keusahawanan E-Dagang Ini…


Anda boleh membina rangkaian dan mendapat pulangan setiap hari. Kerja yang anda buat hari ini akan dibayar hari ini dan boleh dikeluarkan serta merta ke akaun bank pilihan anda dengan kerjasama MAYBANK, RHB BANK, ALLIANCE BANK & CIMB BANK.


Ini boleh anda capai tanpa membuat maintenance bulanan (jualan ulangan @ tutup point) seperti MLM Konvensional. Anda juga hanya perlu membuat pembayaran keahlian sekali sahaja.


Pendapatan LUMAYAN DIJAMIN melalui usaha pembinaan rangkaian. Anda akan dibantu kerana kami adalah kumpulan yang dinamik dan agresif membuat promosi di seluruh dunia. Bayangkan anda mempunyai rangkaian dari pelbagai negara seperti China, India, Indonesia, USA, dan lain-lain lagi.


Keistimewaan lain :

* Pendapatan HARIAN dan BULANAN sehingga 4 - 5 angka sebulan (terbukti)

* SMART CASH / DEBIT CARD FROM BCB (Bumiputra Commerce)

* Mendapat lesen dari : KEMENTERIAN PERDAGANGAN DALAM NEGERI

DAN HAL EHWAL PENGGUNA selama 5 tahun.

* Kerja ikut masa sendiri (fleksibel)

* Latihan serta kursus disediakan.


Hubungi kami untuk menghadiri preview mingguan: Seminar Penerangan Program Keusahawanan E-Dagang ini yang berhampiran dengan tempat anda dengan menghantar Nama, No telefon Bimbit & Alamat melalui sms ke 016-9501460. Hubungi kami untuk pengesahan. Tempat terhad. Pengambilan berdasarkan siapa dahulu, didahulukan (first come, first serve). Masuk adalah PERCUMA!!!


Hadiri dahulu Seminar Penerangan Program Keusahawanan E-Dagang ini yang telah terbukti melahirkan ramai Jutawan Baru hanya dalam tempoh masa yang singkat. Jangan buat keputusan dulu... Datang, Dengar, Lihat dan akhir sekali barulah anda buat keputusan serta nilailah sendiri peluang keemasan yang kami ingin kongsi bersama anda ini. Kami akan berkongsi pengalaman bagaimana dan apa yang perlu anda lakukan untuk mencapai kejayaan dalam tempoh satu tahun sahaja. Seminar ini terbuka kepada semua golongan dan mesti 18 tahun ke atas.


Maklumat lanjut, Klik link dibawah...

Program Keusahawanan E-Dagang