| Cetusan Minda |

Adakah anda berminat untuk menerokai suatu peluang perniagaan???


Ataupun anda seoarang yang sedang merancang untuk menjalankan sesuatu perniagaan???


Namun, sudahkah anda kenalpasti...


"Idea & Strategi

Yang Mana Satukah

Paling Ideal

Untuk Menjayakan

Projek Niaga

Anda Itu?"


Kini, semakin ramai rakyat Malaysia yang menjadikan bidang perniagaan samada perniagaan biasa(fizikal) ataupun perniagaan internet(online) sebagai salah satu sumber pendapatan sampingan yang lumayan. Anda pula bagaimana?

Jangan biarkan lagi diri anda diselubungi kebuntuan dan kekeliruan!


Pelajarilah bukan 5, bukan 10, bukan 15,


TETAPI


27 IDEA DAN STRATEGI

Menjayakan Projek Niaga Anda!


94% Perniagaan Gagal Dalam Tahun Pertama


Sebab utamanya adalah kurangnya idea dan strategi.


JANGAN jadikan perniagaan anda sebahagian dari statistik ini!


Lebih banyak anda mencuba dalam perniagaan, lebih hampir anda kepada kejayaan. Ini adalah kerana dalam perniagaan dan kejayaan, segalanya adalah mengikut kebarangkalian (probability).
Dr Irfan Khairi-Jutawan Internet


Bayangkan sekiranya anda mengetahui 27 Idea Dan Strategi ini. Kebarangkalian anda jumpa dengan teknik dan strategi yang ideal dan menghasilkan pelanggan paling ramai adalah amat tinggi!


Sekiranya anda telah memiliki perniagaan, atau merancang untuk memulakan perniagaan, dapatkan e-modul Idea Dan Strategi Menjayakan Projek Niaga Anda hari ini!!! Mungkin ia bahan rujukan yang paling sesuai untuk anda.


E-Modul Ini Amat Bermanfaat Untuk Anda Jika...
  • Anda baru berjinak-jinak dengan perniagaan dan langsung tidak menyedari wujudnya Idea-idea&Strategi-strategi Yang Boleh Menjayakan Lagi Perniagaan anda iitu!
  • Anda buntu! Anda tidak pasti atau tidak mengetahui pilihan Idea&Strategi perniagaan yang boleh anda jalankan. Terdapat pelbagai pendapat dan pernyataan yang berbeza berkenaan perniagaan samada di internet, media elektronik&cetak dan sebagainya yang membuatkan anda bertambah keliru!
  • Anda sudah pun memiliki perniagaan sendiri, namun anda tidak pasti samada Idea&Strategi perniagaan yang anda gunakan merupakan pilihan yang paling sesuai dan ideal buat anda!
  • Anda pernah mencuba beberapa peluang perniagaan, namun gagal mendapatkan hasil yang diharap-harapkan!
  • Anda sudah pun memiliki perniagaan sendiri dan kini sedang mencari peluang mempelbagaikan pendapatan dan meningkatkan keuntungan dengan mencuba Idea&Strategi perniagaan yang lain pula!

Memperkenalkan...




E-Modul terbaru dipasaran, Idea Dan Strategi Menjayakan Projek Niaga Anda ini pasti boleh membantu anda dengan menunjukkan idea dan strategi yang telah digunapakai oleh mereka yang telah berjaya dalam perniagaan.





Sinopsis Modul :

“Modul ini akan mengajar dan menerangkan pada anda apa yang perlu anda lakukan untuk mengeksploitasikan kekuatan anda yang luarbiasa tersebut untuk menjadi seorang usahawan yang berjaya. Anda akan mempelajari prinsip-prinsip , formula, teknik dan strategi langkah demi langkah bagaimana anda boleh merealisasikan idea projek anda menjadi reality”.


Format : Versi e-modul (pdf).

Tajuk : Idea Dan Strategi Menjayakan Projek Niaga Anda.

Harga : RM 15 (Harga Promosi,Harga Sebenar RM25)

Penulis : Ibnu Muhammad

Ciri – ciri :

  • 60 MukaSurat.
  • Persembahan yang menarik dengan tulisan yang berwarna.

Hakmilik :

Anda boleh membuat salinan baru menggunakan e-modul ini untuk diedarkan secara percuma atau untuk dijual semula kepada rakan-rakan anda berdasarkan pada HARGA anda sendiri dan anda boleh simpan 100% keuntungan anda itu. Akan tetapi, anda dilarang mengubah sebarang isi kandungannya yang asal.


Harga Promosi Ini Sah Sehingga 15/7/2007


Apakah Informasi Yang Akan Anda Perolehi Dari E-Modul Ini?

Pendedahan dan penerangan mengenai 27 Idea&Strategi Menjayakan Projek Niaga Anda yang sebenar yang praktikal dan menguntungkan! Anda boleh kaji dan praktikkan Idea&Strategi yang sesuai dan ideal buat anda!


Anda akan memahami lebih lanjut mengenai keperluan memiliki produk sendiri ataupun tidak bagi Idea&Strategi perniagaan yang tertentu dan sebagainya. Pelajarilah ciri-ciri asas setiap Idea&Strategi perniagaan ini dan laksanakan perniagaan anda dengan penuh keyakinan!


E-Modul ini akan membentangkan analisis kelebihan dan kekurangan bagi contoh idea&strategi perniagaan yang dibincangkan. Dengan demikian, anda boleh mempersiapkan diri anda untuk menjalankan perniagaan yang strategik dan tidak menyesalinya kemudian hari!


Mengetahui ciri-ciri asas bagi setiap idea&strategi perniagaan. Anda akan mengetahui dan boleh membezakan idea&strategi perniagaan yang memerlukan anda membangunkan perniagaan anda sendiri atau sebaliknya!


Selain itu, anda juga akan mempelajari idea dan strategi bagaimana “Menawan” pelanggan pesaing-pesaing dalam perniagaan anda, idea dan strategi untuk menjadikan pelanggan sebagai ‘DUTA’ perniagaan anda dan membina persepsi yang positif kepada pelanggan anda, iaitu aspek yang dihargai oleh pelanggan.


Anda juga akan didedahkan dengan formula-formula pemasaran yang ideal, strategi mudah tetapi berkesan untuk mempromosikan perniagaan anda, teknik bagaimana mendapat lebih banyak pelanggan melalui penggunaan Internet, coretan Kisah-kisah usahawan jutawan sebagai inspirasi untuk anda dan banyak lagi yang anda akan ketahui dan pelajari dengan memiliki e-modul ini.


KAEDAH TEMPAHAN


| Bank-In | Internet Banking | Transfer |


Berikut adalah maklumat yang diperlukan.


Bank: CIMB (formerly Bumiputra Commerce Berhad)

Nombor Akaun : 1302-0105475-52-0

Nama: Muhammd Yusri Bin Muhammad

Jumlah bayaran: RM15 shj(lump sum)


Selepas membuat bayaran, sila SMS butiran ke 016-9501460 dengan tajuk “Tempahan E-Modul I&S" dengan maklumat berikut:

  • Nama Anda.
  • Alamat Tetap Anda.
  • Alamat E-Mail Anda.
  • Nombor Telefon Anda.
  • Tarikh, Masa dan Nombor Transaksi Anda.
  • Jumlah Bayaran Anda.
  • Perkhidmatan Online Banking Yang Anda Gunakan.

Anda akan menerima tempahan anda melalui email anda dalam masa 24 jam selepas saya menerima & mengesahkan bayaran dari pihak anda.


Pembayaran Bank-in / Internet Banking / Transfer adalah
cepat dan selamat.


Kelebihan pembayaran secara online

Pembayaran Online cuma memerlukan beberapa minit sahaja untuk anda melalukan pembayaran tanpa beratur panjang. Pemindahan wang dari bank yang sama adalah dalam masa beberapa minit sahaja. Saya akan memproses pesanan anda dalam tempoh 24 jam untuk memastikan anda mendapat Tempahan anda secepat mungkin.


Jangan berlengah lagi...

dapatkan segera koleksi panduan ini...


"27 Idea & Strategi

Menjayakan Projek Niaga Anda

Yang Popular, Berkesan Dan Menguntungkan!"


Harga Terbaik Untuk Anda, Hanya...

RM15 sahaja!


Terimalah tawaran hebat ini, hari ini juga sebelum harga promosi ini berakhir!!!